“Zie mij maar als een huisstijl waakhond...”
Vormgeving is spelen met het logo, de huisstijl elementen en de boodschap die over moet komen. Als die huisstijl staat als een huis, is alles wat er daarna gemaakt moet worden een logisch gevolg daarvan...
De vormgeving creatief maar consequent gebruiken. Natuurlijk zijn er problemen te overwinnen maar dat maakt het ook pas echt leuk. De huisstijl toegepast op verpakkingen, een media-campagne of een voertuig. Da’s weer wat anders dan briefpapier en website...




  • Logo Gezondheidscentrum Limmen

    Het logo bestaat uit 4 step-stones die samen de mens centraal stellen. De mens-figuur is niet geïllustreerd maar ontstaat door de vrije ruimte tussen de stenen. Tevens lopen alle lijnen naar het centrum.



  • Huisstijl drukwerk

    Spelen met de elementen uit het logo. Geeft veel vrijheid in de vormgeving omdat ze altijd op een andere manier en locatie geplaatst kunnen worden zonder dat het inboet aan herkenning.



  • Uitnodiging en Advertentie

    Uitnodiging met blanco achterzijde voor personalisatie per zorgaanbieder. Advertentie aan de onderzijde van de krant over 2 pagina's.



  • Signing

    Zowel buiten als binnen. Voor de bewegwijzing binnen zijn eigen poppetjes en pijlen ontworpen in de huisstijl.

Illudée © 2018